29.04.2021
Szanowni Klienci,
Informujemy, że podczas naszych imprez autokarowych w przypadku podejrzenia zarażeniem wirusem COVID-19, Klient zostanie poproszony o pozostanie w pokoju, w oczekiwaniu na lekarza lub nastąpi przewóz do odpowiedniej przychodni lekarskiej.
W zależności od stanu zdrowia pacjenta, lekarz decyduje o wezwaniu epidemiologa. Od Klienta pobierany jest wymaz i do czasu uzyskania ostatecznego wyniku nakazuje się pełną izolację Klientowi i jego najbliższym/ współpodróżującym, do momentu otrzymania wyników.
Do tego czasu posiłki będą dostarczane Klientom i pozostawiane pod drzwiami pokoju/apartamentu. W przypadku braku zakupionej opcji wyżywienia, istnieje możliwość zamówienia posiłków za pośrednictwem rezydenta (konieczność dodatkowej opłaty).
Po otrzymaniu pozytywnego wyniku testu, samorządy lokalne są uprawnione do skierowania Klienta w celu odbycia kwarantanny do specjalnych, odizolowanych ośrodków.
W przypadku, gdy Klient będzie zmuszony do przedłużenia swojego pobytu za granicą z powodu kwarantanny, a rząd danego kraju nie zapewni miejsca do jej odbycia,
to podczas najbliższych wyjazdów do Chorwacji (w maju), BP OSKAR wskaże obiekt oraz pokryje wszystkie koszty związane z zakwaterowaniem (oraz wyżywieniem jeśli Klient zarezerwował taką opcję) oraz organizacją późniejszego powrotu do kraju.
Negatywny wynik testów oznacza zniesienie izolacji i powrót do swobodnego poruszania się, o ile nie zaistnieją dodatkowe zalecenia lekarskie.