Informacje - Aktualności | Biuro Podróży Oskar - Biuro Podróży

Aktualności

18.06.2021
Szanowni Klienci,
Z przyjemnością informujemy, że Polska znalazła się na zielonej liście krajów, których obywatele mogą wjechać do Chrowacji BEZ konieczności posiadania TESTÓW.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą wakacji i wycieczek w Chorwacji! www.oskar.com.pl/chorwacja

15.06.2021
Szanowni Klienci,
Informujemy o nawiązaniu współpracy z fimą ALAB labolatoria, dzięki której będą mogli Państwo skorzystać z oferty testów antygenowych, przy wyjazdach do krajów, w których te ograniczenia wciąż się utrzymują. Instrukcja wraz z wykazem punktów pobrań znajduje się na stronie: www.oskar.com.pl/informacje/testy-covid

09.06.2021
Szanowni Klienci,
Informujemy, że podczas wszystkich wyjazdów planowanych do 30.06.2021 r., do Chorwacji (wycieczki i wypoczynek), w przypadku konieczności wykonania testów COVID podczas wjazdu do Chorwacji, ich koszt pokrywa BP OSKAR

29.04.2021
Szanowni Klienci,
Informujemy, że podczas naszych imprez autokarowych w przypadku podejrzenia zarażeniem wirusem COVID-19, Klient zostanie poproszony o pozostanie w pokoju, w oczekiwaniu na lekarza lub nastąpi przewóz do odpowiedniej przychodni lekarskiej. W zależności od stanu zdrowia pacjenta, lekarz decyduje o wezwaniu epidemiologa. Od Klienta pobierany jest wymaz i do czasu uzyskania ostatecznego wyniku nakazuje się pełną izolację Klientowi i jego najbliższym/ współpodróżującym, do momentu otrzymania wyników. Do tego czasu posiłki będą dostarczane Klientom i pozostawiane pod drzwiami pokoju/apartamentu. W przypadku braku zakupionej opcji wyżywienia, istnieje możliwość zamówienia posiłków za pośrednictwem rezydenta (konieczność dodatkowej opłaty).

Po otrzymaniu pozytywnego wyniku testu, samorządy lokalne są uprawnione do skierowania Klienta w celu odbycia kwarantanny do specjalnych, odizolowanych ośrodków. W przypadku, gdy Klient będzie zmuszony do przedłużenia swojego pobytu za granicą z powodu kwarantanny, a rząd danego kraju nie zapewni miejsca do jej odbycia, to podczas najbliższych wyjazdów do Chorwacji (w maju), BP OSKAR wskaże obiekt oraz pokryje wszystkie koszty związane z zakwaterowaniem (oraz wyżywieniem jeśli Klient zarezerwował taką opcję) oraz organizacją późniejszego powrotu do kraju.

Negatywny wynik testów oznacza zniesienie izolacji i powrót do swobodnego poruszania się, o ile nie zaistnieją dodatkowe zalecenia lekarskie.

01.03.2021
Drodzy Klienci,
Informujemy, że nastąpiły zmiany w zakresie dodatkowego Ubezpieczenia od kosztów rezygnacji.
Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji to ochrona przed stratą finansową na wypadek zdarzeń losowych. Składka ubezpieczenia odprowadzana jest bezpośrednio do ubezpieczyciela, tym samym nie podlega zwrotowi przez BP OSKAR w momencie anulacji/odwołania wyjazdu. Wszelkie rozliczenia i roszczenia Klient może zgłaszać bezpośrednio do Ubezpieczyciela.

24.02.2021
Drodzy Klienci,
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 22 grudnia 2020 r. w sprawie określenia wysokości składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy, wszyscy Touroperatorzy imprez turystycznych działających na polskim rynku zobowiązani są do pobierania składek na Turystyczny Fundusz Pomocowy, mający na celu zapewnić stabilność rynku turystycznego, a w razie potrzeby pokrycia kosztów powrotu do kraju oraz zwrotu wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utraciły płynność finansową i ogłoszą niewypłacalność.

Składki są zależne od miejsca docelowej imprezy i typu transportu:
- 10 PLN/os. – za imprezy autokarowe odbywające się w Europie za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską
- 2 PLN/os. – za imprezy autokarowe odbywające się na terytorium Polski oraz na terytoriach państw mających lądową granicę z Polską
- 5 PLN/os. - za imprezy na dojazd własny w całej Europie

Kwota przeznaczona na Turystyczny Fundusz Pomocowy zostanie automatycznie doliczona do wartości rezerwacji (w momencie jej dokonania). Składka nie jest przychodem biura, tym samym nie podlega zwrotowi w momencie anulacji rezerwacji.
Pozdrawiamy!

22.12.2020
Drodzy Klienci,
Dziękujemy za kolejny, wspólny rok. Z tej okazji chcielibyśmy złożyć Wam życzenia:

Niech nadchodzące święta Bożego Narodzenia
Będą czasem spokoju i szczęścia.
Radości przeżywanej w gronie najbliższych
Oraz wytchnienia od codzienności!


Aby umilić ten piękny czas, przygotowaliśmy dla Państwa promocję "OSKAR pod choinkę",
która po podaniu hasła "GWIAZDKA2020" obniży cenę wycieczki o 100zł/os (hasło można podać telefonicznie lub w uwagach, zniżka dot. objazdówek oraz wypoczynku).

Jednocześnie informujemy, że nasze biuro w Wigilię-24.12 oraz w Sylwestr-31.12 będzie nieczynne.

Przypominamy także, że do końca roku jest czas na składanie wniosków o zwrot środków z UFG na stronie: https://login.ufg.pl/obywatel/logowanie

01.10.2020
Szanowni Państwo,
BP OSKAR złożyło wniosek do UFG - wszyscy klienci których dotyczy ta sprawa, otrzymają także SMSowe potwierdzenie. W przypadku problemów z wnioskiem nasz zespół będzie się z Państwem kontaktował indywidualnie.

Kolejnym krokiem będzie złożenie wniosku przez klienta. Na stronie: https://login.ufg.pl/obywatel/logowanie należy się zarejestrować i tam wypełnić wniosek. UFG ma 30dni na rozpatrzenie wniosku, a w ciągu kolejnych 14dni zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy klienta.
Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak wypełnić wniosek: INSTRUKCJA

Przpominamy że dane podane we wniosku muszą być identyczne, jak te złożone przez BP OSKAR. W przypadku wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z infolinią: 61 852 45 72. Każda pomysłka lub błąd będzie skutkować wydłużeniem całego procesu zwrotu. Status reallizacji zwrotu można śledzić na utworzonym na stronie UFG koncie klienta.

Infilinia UFG: 22 445 12 34 lub 22 255 23 23 - dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi: SPRAWDŹ
Więcej szczegółów znajduje się pod linkiem: LINK

23.09.2020
Szanowni Państwo,
Informujemy, że 22 września 2020 prezydent RP podpisał ustawę dotyczącą m.in. uruchomienia Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, mającego na celu przyspieszenie zwrotów za odwołane z powodu pandemii wycieczki.
Wychodząc Państwu naprzeciw, prosimy o wydrukowanie i pilne uzupełnienie deklaracji, która zostanie do Państwa wysłana mailowo najpóźniej do 30.09. Z każdym z Państwa będziemy się również wcześniej kontaktowali telefonicznie. Zaznaczamy, że wniosek wypełnia tylko osoba kontaktowa (płatnik) z danej rezerwacji - nie każdy Uczestnik osobno!
Wiadomość z kompletem dokumentów prosimy o przesłanie na sprzedaz@oskar.com.pl. UFG ma 30 dni na dokonanie weryfikacji obydwu wniosków, a kolejne 14 dni na dokonanie wpłaty na rachunek bankowy Klienta. Przypominamy, że w obu wnioskach (zarówno tych przesłanych przez Klienta, jak i Organizatora) podane dane muszą być zgodne. W przeciwnym razie czas na rozpatrzenie wniosku przez Fundusz wydłuży się do 4 miesięcy. Fundusz nie przewiduje zwrotu płątności realizowanych gotówką.

Jeżeli mieliby Państwo wątpliwości co do zgodności danych między Organizatorem a Klientem, zapraszamy do kontaktu z infolinią BP OSKAR: 61 852 45 72 lub pod adresem mailowym: sprzedaz@oskar.com.pl

Obecnie składanie wniosku przez klienta nie jest jeszcze dostępne. Gdy taka możliwość się pojawi, poinformujemy Państwa wiadomością SMS. Zachęcamy do wcześniejszego założenia profilu zaufanego, przez który będzie można złożyć wniosek o zwrot. Szczegółowe informacje odnośnie procedury zwrotu z UFG znajdą Państwo na stronie www.tfg.ufg.pl/ lub na infolinii pod nr +48 22 255 23 23 lub +48 22 445 12 34.

02.09.2020
Szanowni Państwo,
W związku z licznymi błędnymi informacjami pojawiającymi się w mediach informujemy, że wyjazdy autokarowe na wczasy do Chorwacji, Albanii oraz Czarnogóry odbywają się bez zakłóceń.
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszymi konsultantami.

30.07.2020
Szanowni Państwo, aby jeszcze lepiej dostosować się do Waszych potrzeb, uruchomiliśmy możliwość zakupienia samego przejazdu do/z Czarnogóry, Chorwacji i Albanii:
Najbliższe przejazdy dla Czarnogóry (Budva, Ulcinj):
-wyjazd z Polski 08.08
-powrót do Polski 03.08
Dla Albanii (Saranda):
-wyjazd z Polski 05.08
-powrót do Polski 07.08
Dla Chorwacji (Makarska):
-wyjazd z Polski 01.08, 04.08
-powrót do Polski 02.08, 05.08
Rezerwacje dla przejazdu w obu kierunkach można założyć przez naszą stronę Kliknij, aby sprawdzić oferty.
W pozostałych przypadkach (rezerwacja w jedną stronę, różne miejsca wyjazdu i powrotu) prosimy o kontakt z naszymi konsultantami pod numerem 61 852 45 72.

28.07.2020
Szanowni Państwo,
z radością informujemy, że Biuro Podróży Oskar przystąpiło do programu Polski Bon Turystyczny i tego rodzaju bony będziecie mogli Państwo u nas zrealizować na wycieczki objazdowe po Polsce.
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie ZUS - Kliknij, aby sprawdzić szczegóły
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą BP Oskar w Polsce Kliknij, aby sprawdzić oferty

17.07.2020
Szanowni Klienci,
z dniem 17.07 każda prośba o wystawienie vouchera dla anulowanej lub niepotwierdzonej przez BP Oskar rezerwacji musi być przesłana pisemnie (mailowo) na adres ogólny biuro@oskar.com.pl lub do jednego z naszych konsultantów. Do regulaminu wydawania voucherów został dodany aneks dotyczący w/w zmiany.

17.07.2020
Szanowni Klienci,
z dniem 17.07 każda prośba o wystawienie vouchera dla anulowanej lub niepotwierdzonej przez BP Oskar rezerwacji musi być przesłana pisemnie (mailowo) na adres ogólny biuro@oskar.com.pl lub do jednego z naszych konsultantów. Do regulaminu wydawania voucherów został dodany aneks dotyczący w/w zmiany.

06.07.2020
Szanowni Państwo,
informujemy, że z dniem 6 lipca BP Oskar zaprzestaje wydawania voucherów związanych z pandemią oraz specustawą na potwierdzone przez organizatora imprezy; rezygnacja Klienta z potwierdzonego wyjazdu będzie rozpatrywana zgodnie z OWU (Ogólne Warunki Uczestnictwa). Voucher nadal przysługuje Klientom, których wyjazdy zostały przez biuro odwołane.

03.07.2020
Szanowni Państwo,
Z radością informujemy, że po długim czasie 1 lipca otworzyły się dla nas granice Czarnogóry. W związku z tym kolejne turnusy, poczynając od 11 lipca, będą realizowane regularnie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszymi konsultantami.

02.07.2020
Szanowni Państwo,
Informujemy, że obecnie wszystkie wyjazdy do Chorwacji odbywają się bez żadnych problemów. Polskich obywateli nie obowiązują żadne ograniczenia przy wjeździe oraz na terenie tego państwa. Odprawy graniczne przebiegają sprawnie i bez żadnych komplikacji, a popularne kurorty są bezpieczne ze względu na dużo mniejsze zagęszczenie turystów. W Chorwacji obowiązuje obecnie nakaz noszenia maseczek jedynie w zamkniętych przestrzeniach publicznych jak sklepy oraz w komunikacji miejskiej.
Obecnie dokładamy wszelkich starań, aby poinformować klientów o ewentualnych zmianach w jak najkrótszym czasie. Jeżeli wyjazd odbywa się normalnie, to standardowo wysyłamy wiadomość SMS dot. miejsca podstawienia na ok. 48h przed wyjazdem. W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu.

12.06.2020
Szanowni Państwo, po długim wyczekiwaniu docierają do nas dobre wieści - od 13 czerwca rząd otwiera nasze granice dla krajów Unii Europejskiej i znosi kwarantannę. W obecnej chwili cały Oskarowy Zespół działa, by upewnić się, które granice są przejezdne oraz jakich formalności trzeba dopełnić, by je przekroczyć, dlatego prosimy Państwa o jeszcze trochę cierpliwości. Niedługo zaczniemy kontaktować się z tymi z Państwa, których wyjazdy odbywają się w najbliższych dniach i tygodniach.

12.06.2020
Szanowni Państwo, chcąc odpowiednio zadbać o Państwa komfort, ale przede wszystkim o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo przed oficjalnym startem w tym sezonie wdrażamy odpowiednie procedury dot. dezynfekcji autokarów, obsługi klientów oraz szkolimy w tym zakresie naszych kierowców. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z filmikiem, który wszystko dokładnie objaśni i - mamy nadzieję - dodatkowo zachęci do podróżowania z naszym biurem podróży.

Przejdź do filmiku

29.05.2020
W związku z aktualną sytuacją informujemy, że wszystkie zagraniczne wyjazdy organizowane przez Biuro Podróży Oskar do 14 czerwca 2020r. włącznie zostają odwołane. Z tymi z Państwa, których powyższy komunikat dotyczy bezpośrednio, będziemy się kontaktować w celu dalszych ustaleń związanych z anulowaną rezerwacją.

Informacje dotyczące wyjazdów w późniejszych terminach będą przez nas na bieżąco aktualizowane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt drogą mailową lub telefoniczną w nowych godzinach pracy biura, tj. poniedziałek-piątek 09:00-17:00. W soboty biuro pozostaje nieczynne.

29.04.2020
W związku z aktualną sytuacją informujemy, że wszystkie wyjazdy organizowane przez Biuro Podróży Oskar do 15 maja 2020r. włącznie zostają odwołane. Z tymi z Państwa, których powyższy komunikat dotyczy bezpośrednio, będziemy się kontaktować w celu dalszych ustaleń związanych z anulowaną rezerwacją.

Informacje dotyczące wyjazdów w późniejszych terminach będą przez nas na bieżąco aktualizowane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt drogą mailową lub telefoniczną w nowych godzinach pracy biura, tj. poniedziałek-piątek 09:00-17:00. W soboty biuro pozostaje nieczynne.

28.04.2020
Szanowni Państwo, w związku z obecnie panującą sytuacją wychodzimy naszym Klientom naprzeciw i skracamy termin wpłacania II raty do maksymalnie 14 dni przed datą imprezy. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszymi konsultantami lub swoim biurem agencyjnym.

24.04.2020
#ZmienTerminNieOdwoluj
Szanowni Państwo,
w związku z obecną sytuacją zachęcamy do wsparcia sektora turystycznego, w tym biur podróży takich jak OSKAR poprzez przełożenie terminu swojego wypoczynku na inny, bardziej bezpieczny i dogodny. W tym celu przygotowaliśmy dla Państwa dwie możliwości:
- Przełożenie terminu rezerwacji
- Zwrot wpłaconych środków na voucher

Kliknij, aby sprawdzić szczegóły promocji

28.04.2020
W związku z aktualną sytuacją informujemy, że wszystkie wyjazdy organizowane przez Biuro Podróży Oskar do 3 maja 2020r. włącznie zostają odwołane. Z tymi z Państwa, których powyższy komunikat dotyczy bezpośrednio, będziemy się kontaktować w celu dalszych ustaleń związanych z anulowaną rezerwacją.

Informacje dotyczące wyjazdów w późniejszych terminach będą przez nas na bieżąco aktualizowane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt drogą mailową lub telefoniczną w nowych godzinach pracy biura, tj. poniedziałek-piątek 09:00-17:00. W soboty biuro pozostaje nieczynne.